Bestellen

Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Je kunt een bestelling wijzigen totdat je bestelling is opgehaald door onze vervoerder. Mocht je een wijziging willen aanbrengen laat dit dan zo snel mogelijk weten en dan doen wij er alles aan om dit te wijzigen. Mocht het niet meer lukken dan kan je altijd je pakket retour sturen via onze retourportal.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@olbarnhem.nl om een verzoek in te dienen. Als je pakket nog niet is ingepakt, kan je bestelling nog worden geannuleerd. Als je bestelling al is verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren. Als je toch wilt annuleren, dien je de bestelling retour te sturen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van je bestelling. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk verzonden worden. Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden m.u.v. het weekend.

Kan ik bij jullie in de winkel shoppen?
Kom langs in onze vechtsportwinkel op de Steenstraat 112 in Arnhem. Kom even hangen, check de allernieuwste collectie, test je nieuw bokshandschoenen of bekijk de beste gebitsbeschermers! Krijg maatadvies, laat je inspireren of bevredig gewoon even je nieuwsgierigheid.. Is de bestelling niet naar wens? Dan kun je de bestelling ter plekke retourneren of ruilen voor een andere maat. We zijn geopend van di t/m vr van 10:00 tot 18:00 en za van 10:00 tot 17:00.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Je kunt je bestelling betalen via iDeal, Bancontact, Giropay, Apple pay, Klarna of via Creditcard.

Hoe voeg ik een kortingscode toe?
De kortingscode kan je toevoegen wanneer je een product hebt gekozen en naar “mijn winkelwagentje” gaat. Op die pagina klik je vervolgens op “heb jij een kortingscode?” en daar kan je jouw persoonlijke kortingscode invoeren.

Bezorging

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
Bestellingen met een aankoopbedrag boven €40,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Heb je een bestelling onder de €40,-? Dan zijn de verzendkosten voor Nederland €3.95. Voor Duitsland is er gratis verzending bij een bestelling boven de €100,-. Bij verzendingen naar andere landen worden altijd verzendkosten gerekend. Dit kan per land verschillend zijn.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden. Dit betekent dat pakketten in Nederland en België in de regel de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is dit per land verschillend. Het kan zijn dat er vertraging ontstaat bij onze verzendpartners en daardoor je levering later bezorgd wordt dan je van ons gewend bent. Helaas hebben wij hier geen invloed op en zijn wij hier niet aansprakelijk voor.

Ik heb mijn pakket niet opgehaald/ontvangen of is teruggestuurd. Wat moet ik doen?
Ben je niet thuis en komt onze verzendpartner langs? Dan zal de pakketbezorger jouw pakket naar een afhaalpunt brengen. De verzendpartner laat je weten waar je jouw bestelling kunt afhalen. Zo hoef je niet speciaal voor je pakket thuis te blijven. Let op: ligt jouw pakket bij een afhaalpunt en is het pakketje na 2 weken nog niet opgehaald? Dan wordt je bestelling retour gestuurd naar ons distributiecentrum en verwerkt als retour.

Ruilen / Retourneren & Terugbetalingen

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je bestelling binnen een bedenkperiode van 90 dagen retourneren, mits de verzegeling niet verbroken is en in goede staat is. Wil je een bestelling retourneren? Bekijk dan onze retourinformatie. Nadat we het retour gestuurde artikel hebben ontvangen zullen we de retour binnen 5 werkdagen verwerken. Let op. Je blijft te allen tijde verantwoordelijk voor je retour, totdat wij deze hebben ontvangen. Indien wij geen bestelling retour hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag ook niet teruggestort. Kom je liever langs? Dan is het ook mogelijk om je retour bij ons op locatie te retourneren.

Ik heb meerdere bestellingen. Kan ik dit samenvoegen?
Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één retour te verzenden. Beter voor je portemonnee en het milieu! Je kunt een label aanvragen door één ordernummer te kiezen. Daarna kun je alle orders in één doos plaatsen. Zorg er wel voor dat je van iedere bestelling de bijbehorende pakbon toevoegt. Zo weet de distributie na ontvangst welke retouren verwerkt kunnen worden. Beschikt de distributie niet over je gegevens, dan kan je retour niet verwerkt worden.

Kan ik een artikel ruilen?
Het omruilen van een artikel is mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je dit aangeven in onze retourportal. Kom je uit de buurt van Arnhem of ben je toevallig in de buurt? Indien voorradig, is het wel mogelijk bij ons op locatie je bestelling te ruilen voor een andere maat.

Worden er retourkosten in rekening gebracht?
Middels ons retourportaal kun je zelf kiezen welke vervoerder het beste bij je past. Het retourneren van bestelling is gratis. Daarna ontvang je het verzendlabel. Na ontvangst zullen we het aankoopbedrag terugstorten.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd maar ik kan geen terugbetaling vinden?
Voor het aanmaken en verwerken van de betalingen van je bestelling werken wij samen met Mollie. Je kunt de betaling terugvinden op ‘via stichting Mollie payments’.

Contact

Bij Gebitsbeschermers proberen we jou altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze medewerkers van de klantenservice helpen je graag. We zijn elke werkdag (di-zat) bereikbaar via telefoon, WhatsApp en e-mail.

Telefonisch

Je kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen (di-zat) van 10:00 – 18:00 uur.

E-mail

Je kunt ons ook mailen. We proberen binnen 1 werkdagen te antwoorden.

WhatsApp

We zijn ook bereikbaar via WhatsApp. We proberen binnen 1 werkdag je bericht te beantwoorden.